javascript:void(0)

Friday, March 10, 2017

මෙය අවසානය ද?


..:| මතක වස්තුව |:.. "කල්පිතය යථාර්තයට ගැළපවීම....."

හරිම පුදුම දවසක්..... මම මේ ඉන්න තැන මෙච්චර කාලෙකට මගෙ හිත මෙහෙම නිදහස් උනාමයි.  අද මට කියන්න තියෙනව කතාවක්.... විශේෂ කතාවක්.... සමහර විට ඔයාලට නම් ඒ තරම් වැදගත් වෙන එකක් නෑ... ඒත් මාව දන්න අයට නම් මේ කතාව කියවලම බලන්න හිතෙයි. නොදන්න අයටත් කතාව කියවල බලල මාව අඳුනගන්න හිතේවි සමහර විට.
අද මම ඉන්න තැන මම බලෙන් ඉල්ලල ගත්තු තැනක් නෙමෙයි. මේ තැන මට උත්සහයකින් තොරවම ලැබුන දෙයක්...

මේ දක්වා ආපු ගමන මම මීට කලින් පෝස්ට් දෙකක් විදියට ලියල තියෙනව... මම හිතන්නෙ ඒ දෙකත් කියවල බැලුවොත් පොඩි අදහසක් එයි මම මේ ඉන්න තැන ගැන.

පළමු පෝස්ටුව  -->  එදා සහ අද -- 1
දෙවන පෝස්ටුව --> එදා සහ අද -- 2

ශිෂ්‍යයෙක්... ශිෂ්‍ය සංගමයේ උප සභාපති, ශිෂ්‍ය සංගමයේ සභාපති, භාහිර කථිකාචාර්යවරයෙක් විදියට ආපු ගමනෙ.. අද මම එතන කළමනාකාර තනතුරටත් ඇවිත්.... 

තනියම සල්ලි හොයාගෙන ඩිප්ලෝමා පාඨමාලාව හදාරල, තනියම සොයාගත් සහ ණයට ගත් මුදල් වලින් උසස් ජාතික ඩිප්ලෝමා පාඨමාලාව හදාරල, තනියම සොයාගත් සහ ණයට ගත් මුදල් වලින් උපාධියත් අවසන් කරල මම ආපු ගමන එච්චරම සුන්දරම පහසුම ගමනක් නෙමෙයි... මුදල් ප්‍රශ්න.. ආයතනය සහ ගුරුවරු සමග යම් යම් ගැටුම් එක්ක.. අවාසනාව කියන දේ ටොන් ගාණකුත් එක්ක...

ආපු ගමන දිහා හැරිල බලනකොට නම් ලොකු සතුටක් තියෙනව. දුක් විඳගෙන ආපු ගමනෙ අපේ බාසාවෙන් කියනව නම් ආතල් ගත්තෙත් නැතුවම නෙමෙයි... ඒ කාලෙ මගෙත් එක්ක හිටපු අය නම් ඒව දන්නව ඉතින්...


බය නැතුව කියන්න පුලුවන් අද මේ තත්වෙට එනකම් මම ලබාගත්තු හැම දෙයක්ම මම 100%ක්ම මහන්සි වෙලා ලබාගත්තු දේවල්. මේ ගමනෙදි මම තේරුම් ගත්ත... තමන්ට දෙයක් කරගන්න ඕන නම්... සමහර විට අපි ඒ බලාපොරොත්තු වෙන කාලය ඇතුලතම නැති උනත්... මිළ අධික සිහිනයක් උනත්... තමන්ට උවමනාවක් තියෙනව නම් ලබාගන්න පුලුවන්. 

ආදරය... අධ්‍යාපනය.... එකට පටලවගෙන... එකක් ඉහලට යනකොට අනෙකින් වැටිල ඒකෙන් ඉහලට යනකොට ආපහු අනිත් එකෙන් වැටිල... සමබර නැතුව ගෙවපු අනන්තවත් සිදුවීම් එක්ක...

අද මම ඉගෙනගත්තු ආයතනයේම කළමනාකාර තනතුරට පත් වෙලා..  ගුරු ජීවිතයේදි වගෙම... ළමයින්ට අසාධාරණයක් නොවෙන්න වගකීම්න් උගන්නපු එකේ ප්‍රථිපල අද මට ලැබිල තියෙනව කියල මට හිතෙනව.

මේ වෘත්තියට මම අලුත්. ඒත් අත අරින්න හෝ සැලෙන්න සූදානමක් නෑ.. තරඟය ගොඩක් වැඩියි. නමුත් අත අරින්න සූදානම් නෑ... ඕන්න ඕකයි ඉතින් මට අපේ බ්ලොග් කියවන ලියන අයට කියාගන්න විදියක් නැතුව මෙච්චර හිතේ තියන් උන්නෙ. ඒ කාලෙ ඉඳන් මගෙත් එක්ක උන්න දැනටත් ඉන්න සහෘද බ්ලොග් ලියන්නෝ සහ කියවන්නෝ වෙනුවෙන් ඔන්න මගෙ අලුත්ම තත්වය ගැන පෝස්ටුවක් දැම්ම...
අදහසක් තියේ නම් දාල යන්න...

2017 ජනවාරි 18 වෙනිද වැඩ බාරගත්තට ඔන්න අදයි ඉතින් හිත නිදහස් උනේ.  :D

ලේසි නෑ... ලංකාවෙ පෞද්ගලික අංශයෙන් ආරම්භ උන පලවෙනිම තොරතුරු තාක්ෂණ ආයතනයේ ගම්පහ ශාඛාව තමයි ඈ...

ඔය ගම්පහ අවට ඉන්න කම්පියුටර් කෝස් හොයන අය මේකට එවන්ඩලා.... බුහහහහහා... :D :D :D




3 comments:

  1. ඔබේ කැපවීම සහ ජයග්‍රහනය යනු ශ්‍රි ලංකා මාතාව ජයග්‍රහනය කලා බදුය

    ReplyDelete
  2. උත්සාහය සහ කැපවීම අවාසනාව පරාජය කරන්න පුළුවන් බලගතුම අවි තමයි. ඔබට හැඩ පිරි සුභ පැතුම්...

    ReplyDelete

මම ලියන ඒව ගැන අදහසක් තියෙනව නම් ලියල යන්න... හැබැයි එහෙම නොකල කියල මම තරහ වෙන්නෙත් නෑ... :) කරදර කලේ නැතත් හිතේ කහටක් නැතුව එක කොමෙන්ටුවක් වත් දාල යන්න පුලුවන් නම් මට ඔයාලගෙ ඒ එක කොමෙන්ටුවක් රටකට රාජ්ජෙකට වඩා වටිනව.... ....