javascript:void(0)

Saturday, November 18, 2017

සිතුවිලි ගොඩ ගැහුණු පැටලුන හිතක්... ඔයාටත් තියෙනව ද?


..:| මතක වස්තුව |:.. "කල්පිතය යථාර්තයට ගැළපවීම....."

Image result for complicated mind



හරිම සංකීර්ණයි හිත. කෙළවරක් නැති එක එක විකාර සිතුවිලි. කිසි පිළිවෙලක් සැලසුමක් නැති වැඩ. ලියෝ එකේ වැඩ. සභාපති වෙලත් කිසි දෙයක් සැළසුම් කරල කරන්න හිත එකලාසයක් නෑ. අම්බානක බැනුම්. ඉන්ස්ටිටියුට් එකේ වැඩ. කළමණාකාරවරයා වෙලත් තවම ඊළඟ බඳවා ගැනීම් ගැන අදහසක් නෑ... ආයතන කළමණාකරු උනත් ගොඩක් වැඩ මගේ අනුදැනුමට පිටින්.

        ආයතන සේවකයින්... සමහර වෙලාවට පවරන වැඩ නිසි වගකීමකින් තොරව ක්‍රියාත්මක කරනව. මට ඕන වැඩ කොයි තරම් කිවුවත් ඒ විදියට සිද්ධ වෙන්නෙ නෑ. ලියෝ එකේ, මගෙ නිළධාරීන් බහුතරයක් පවරන වැඩ නිසි ලෙස ක්‍රියාත්මක කරන්නෙ නෑ. වගකීමෙන් වැඩ කරන්නෙ නෑ. එකක්, ඔවුනුත් කාර්යබහුලයි මම වගේම. OL ICT පංතියේ ළමයි කරපු වැඩ ගොඩක් තවමත් එලෙසම මගෙ පුටුව එහා පැත්තෙ.

        ආයතනයෙ, ලියෝ සමාජයෙ ONE MAN SHOW එකක් කරන්න වෙලා මට. ඔලුව වැඩ වලින් පිරිල අවුල් ජාලයක් වෙලා. ජංගම දුරකතනය ඔහේ නාද වෙනව. ඇමතුම ලබා ගන්න අදහසක් නෑ. ව්‍යාකූල වෙලා මගෙ හිතම ගොඩක්. උපදෙස් දෙන්න අය ගොඩයි. ක්‍රියාත්මක කරන්න කවුරුවත් නෑ... ලියලම අතත් රිදෙනව හුඟ කාලෙකින් පෑනකින් මේ තරම් ලියපු නිසා....

මෙහෙම ව්‍යාකූල වෙලා තියෙනව ද ඔයාලගෙ හිතත්?

No comments:

Post a Comment

මම ලියන ඒව ගැන අදහසක් තියෙනව නම් ලියල යන්න... හැබැයි එහෙම නොකල කියල මම තරහ වෙන්නෙත් නෑ... :) කරදර කලේ නැතත් හිතේ කහටක් නැතුව එක කොමෙන්ටුවක් වත් දාල යන්න පුලුවන් නම් මට ඔයාලගෙ ඒ එක කොමෙන්ටුවක් රටකට රාජ්ජෙකට වඩා වටිනව.... ....