javascript:void(0)

Tuesday, October 11, 2011

තර්ක ශාස්ත්‍රය හා විද්‍යාත්මක ක්‍රමය ii
..:| මතක වස්තුව |:.. "කල්පිතය යථාර්තයට ගැළපවීම....."

 වෙනදට මගේ දුක අහන නිල් අහස, අද නපුරු කළු වළාකුළු වහගෙන. එයත් මට ඔරවනව. ඉස්සරහ බිත්තියෙ ඇඳල තියෙන අවුරුදු ගාණක් පරණ, පුංචි අලි පැටියත් මට ඔච්චම් කරනවද මන්ද කියලත් මට හිතෙනව.
මගෙ උත්තර පත්තරේ මම ම ලියපු අකුරු මට විරිත්තනව. ප්‍රශ්න පත්තරේ හිටිය එක "ඊ" යන්නක් මගෙ කණට රිංගල,"පවනි...ට අද නම් ලොජික් මතක නෑ" කියල කෑ... ගහනව.
 ඒ අහගෙන හිටපු තවත් අකුරු ටිකක් පෑනත් එක්ක එකතු වෙලා උත්තර පත්තරේ වම් පැත්තෙ කොනට වෙන්න,"පවනි...ට ලොජිc කෙළ වේ" කියල ලියනව.
මට තරහ ගිහින් ඒ අකුරු ටිකයි පෑනයි අල්ලල බැම්මට උඩින් office  එක ඉස්සරහ පොකුණට වීසි කළා. ඒක දැකපු මගෙ මහපොට ඇඟිල්ලෙ නියපොත්ත හූ කියනව.
මම ඒ ඔක්කොගෙන්ම අහනව "තමුසෙල ඔහොම මගෙ හිත විකාර කරද්දි මම කොහොමද උත්තර ලියන්නෙ?".
ඒම කියපුවම එයාලට මං ගැන ගොඩාක් දුක හිතිල කලින් හිටිය තැන් වලටම යනව. මට එයාල ගැන අනුකම්පාවකුත් හිතෙනව. ඒත් තව විනාඩි පහෙන් පේපර් එක එකතු කරනව...
:(  

7 comments:

  1. අපේ පේපරුත් ඔහොම්ම තමා මිත්‍රයා :) :(

    ReplyDelete
  2. තනි අලියා- ඔව්, ඒත් මේ විෂය හොඳට ඉගෙනගත්තනම් මොළයක ප්‍රොසෙසින් ස්පීඩ් එක තුන් හතර ගුණයක් වැඩි කරගන්න තිබුන....
    මොක උනත් කමක් නෑ! නිදහස් අධ්‍යාපනයෙන් උපරිම ප්‍රයෝජන අරගන්න දෙපාරක් කරල හරි කමක් නෑ!!!
    ඒක අත අරින එක නම් අපරාධයක්!

    ReplyDelete
  3. දෙපාරක් නෙවෙයි තුංපාරක් කලා! බලමුකො තුංවෙනි පාර කොහොමද කියල!

    ReplyDelete
  4. සෑම් කෙමෙස්ට්‍රි ලිව්ව වගේ.. දෙවෙනි පාර ෂේප්..

    ReplyDelete
  5. තනි අලියා - කෝමෙයි කෝමෙයි ඕන් මේ පාර???

    sAm sRi - හිකිස්....

    ReplyDelete
  6. B C C , Z=0.87 :)

    ReplyDelete
  7. ගුරුගෙදර මගින් ඔබට සියලුම විෂයන් ගැන අධ්‍යනයක් ලබා ගත හැක.
    http://www.gurugedara.org

    ReplyDelete

මම ලියන ඒව ගැන අදහසක් තියෙනව නම් ලියල යන්න... හැබැයි එහෙම නොකල කියල මම තරහ වෙන්නෙත් නෑ... :) කරදර කලේ නැතත් හිතේ කහටක් නැතුව එක කොමෙන්ටුවක් වත් දාල යන්න පුලුවන් නම් මට ඔයාලගෙ ඒ එක කොමෙන්ටුවක් රටකට රාජ්ජෙකට වඩා වටිනව.... ....